Bespreek uw onvrede met de leerkracht. Komt u er niet uit, ga dan naar stap 2.
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.
0316 – 226514
De meeste kinderen hebben het naar hun zin op onze scholen. En de meeste ouders zijn tevreden over ons onderwijs. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden over bent. Dat horen wij dan graag van u.
Bespreek uw onvrede met de leerkracht. Komt u er niet uit, ga dan naar stap 2.
Leg uw verhaal voor aan de directeur. Zij/hij zal ook andere partijen aanhoren, waar nodig. Nog geen oplossing? Ga dan naar stap 3.
Kijk in de schoolgids wie de interne vertrouwenspersoon is en zoek contact. Hopelijk komt u er dan uit. Of misschien concludeert u dat u ook stap 4 wilt zetten.
U legt uw zaak voor aan het college van bestuur. Ook het bestuur zal naar betrokken partijen luisteren.
Als uw onvrede nog steeds niet is weggenomen, kunt u een beroep doen op de klachtenregeling. Dat kan op twee manieren:
U neemt contact op met Chiene Hulst, de externe vertrouwenspersoon. U bereikt haar op chienehulst@externevertrouwenspersonen.nl of via 06 45 43 42 66.
U neemt contact op met de onafhankelijke Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC). Deze klachtencommissie behandelt klachten van ouders, leerlingen en personeelsleden over scholen.
E: info@onderwijsgeschillen.nl, W: https://onderwijsgeschillen.nl/
Copyright © LiemersNovum | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud